FrontForce stelde tijdens FrontForce Emergency Connect op woensdag 27 november de nieuwste versie van FrontForce Emergency voor aan de aanwezige brandweerzones.
Connect vond opnieuw plaats in het hoofdkantoor van FrontForce in Antwerpen met aanwezigheid van de brandweerzones Centrum, Zuid-Oost, Oost-Limburg en DG en de brandweer van Brussels Airport. We zijn bijzonder trots dat we maar liefst 28 nieuwe functionaliteiten over diverse domeinen mochten demonstreren aan onze klanten. We verzamelden tijdens deze zeer boeiende voormiddag interessante feedback waarmee we de komende weken aan de slag gaan.
Om de communicatie tussen noodcentrales en hulpverleningszones te verbeteren werkt de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken aan een nieuwe XML standaard voor gegevensuitwisseling. Deze standaard is gebaseerd op het internationale CAP (Common Alerting Protocol). Technische en functionele bevestigingen zijn één van de belangrijkste wijzigingen ten opzichte van de oude standaard. Aangezien dit nieuwe protocol uiteraard ook impact heeft op FrontForce Emergency, agendeerden we het graag op deze Connect.
Intensief, dat is het minste wat we van deze editie kunnen zeggen. Na de lunch namen we nog 19 features voor de toekomst onder de loep. De aanwezigen voerden verhelderende discussies en zetten prioriteiten waar nodig.
De volgende FrontForce Emergency Connect is voor de eerste helft van 2020, net zoals de officiële release van FrontForce Emergency 4.0. Wens je zelf meer informatie over FrontForce Emergency voor jouw hulpverleningszone of bedrijf? Aarzel niet om even contact met ons op te nemen, we staan je zeer graag te woord!